Mee met mamma en pappa.

29 november 2012 - Quezon City, Filipijnen

Afgelopen nacht een stuk beter geslapen ondanks de herrie die de airco maakt. Het ontbijt begint langzaam te wennen ;). Vandaag is dan de dag of Ken al met ons mee kan!!! Vanmorgen werden wij weer netjes op tijd opgehaald om maar Ken te gaan. Ken stond ons al op te wachten met zijn vriendjes (je zou ze eigenlijk allemáál willen meenemen). Ken heeft in de ochtend veel gehuild, waarschijnlijk doordat hij de situatie niet goed kan inschatten. Volgens de directrice normaal bij peuters, maar voor je gevoel breekt je hart. Na een kort gesprekje is besloten dat Ken met ons mee mag. Na jet tekenen van zijn ontslagpapieren, zijn we met z'n drieën naar het hotel gegaan. Geen gehuil tijdens de taxirit, riep vooral CAR en TAXI bij het zien van de vele auto's in Manila. Eenmaal op onze kamer begon hij meteen te spelen met een ballon die hij niet meer losliet vandaag. Wat eten besteldt voor 18:00, en daarna tijd voor zijn bad. Benieuwd hoe dit zal verlopen, maar op dit moment hebben we niets te klagen.

1. Nance:
    29 november 2012
    Geweldig!!! Wat fijn veel plezier samen :) tot gauw
  2. Huub en monique:
    Geniet van jullie mannetje
  3. Nadine:
    29 november 2012
    Geweldig dat jullie hem al mogen meenemen.
    Veel speel plezier en hoop dat jullie goed slapen vannacht samen de eerst Keer met Ken
  4. Dees:
    29 november 2012
    wat geweldig om jullie te zien, geniet ervan :'))super
  5. Oma rini:
    29 november 2012
    wat heerlijk samen met jullie drieen
    laat hem niet meer los hij is toch zo lief
    een dikke kus voor jullie het sneeuw pak gehaald
    een half uur in de rij gestaan bij de kassa
    liefs mam en bo
  6. Mariëlle:
    29 november 2012
    Heerlijk om die foto´s te zien.
    Geniet van elkaar. Eindelijk samen!!!
    Ik ben verslaafd aan de website van jullie, elke keer spannend om weer die mooie foto´s te zien en verhalen te lezen. Ik heb zakdoeken te weinig...

Groetjes Mariëlle
  7. Opa en Oma!!:
    29 november 2012
    Fantastisch!De eerste nacht echt samen .Eindelijk jullie armen gevuld,en straks zijn eigen bedje .Ontroerend om te zien,dit geluk.Liefs en knuffels voor Kenxxx
  8. Pia bodelier:
    ONTROEREND.
  9. Adele:
    29 november 2012
    Geweldig jullie met z,n drietjes,
    Leuke foto,s
    Heel veel geluk.
  10. Ineke:
    29 november 2012
    Gefeliciteerd ! Geniet met z'n drietjes !
  11. Wies:
    29 november 2012
    wat een mooi nieuws en wat zijn jullie een mooi gezin
  12. Oma rini:
    29 november 2012
    wat leuk dat hij al mee is, de foto's zijn echy zo leuk!!!!!! gelukkig went hij snel. nog veel plezier met zijn drie.
    xxx sanne, oma rini en bo;)
  13. Chantal Sangen:
    29 november 2012
    wat is het toch allemaal geweldig voor jullie nu zijn jullie een gezin dat is toch super en heb alweer de tranen lang's me wangen lopen als ik alles lees en zo'n mooie foto's heel veel geluk dikke xxxxx groetjes Chantal Sangen
  14. Bianca Arnold:
    Wat een leuke foto's . Geweldig !!! Super gezinnetje Xxx Bianca
  15. Joyce Peeters:
    29 november 2012
    Super dat jullie nu echt met zijn drietjes zijn!
    Gefeliciteerd! Jullie vormen echt een mooi gezinnetje.
    xxx Ronald, Joyce en Stella
  16. Wilna Janssen:
    29 november 2012
    Ontroerend om deze foto,s te zien. Geweldig dat Ken al zo snel met jullie mee mag. Geniet er met volle teugen van. Groetjes Wilna Janssen
  17. Ann Vanparijs:
    Beste Angelique en Martijn,

de eerste nacht met z'n drietjes samen... je kan je ogen niet van z'n bedje afhouden...dat voelt zoooo bijzonder, zo ongelooflijk (ja, het is echt !) en dan morgenochtend zijn gezichtje zien bij het ontwaken...ook dat moment vergeet je nooit meer !
    Wat ziet Ken er goed uit en wat lijkt hij goed voorbereid op jullie komst. Zie hoe rustig jullie met hem zijn... super mummy & daddy !
    Ik geniet zo van jullie goede berichtjes en die eerste foto met z'n drietjes: heel ontroerend !
    Enne... morgenochtend toont Ken jullie wel hoe dat nou echt moet met dat Filippijns ontbijt ;-)
  18. Wilma Rutten:
    29 november 2012
    Wat zal dit een onvergetelijk kerstfeest worden voor jullie , alle goeds voor de toekomst met z'n drietjes !
    Henry en Wilma Rutten
  19. Hanny:
    29 november 2012
    wat een lieve leuke foto's samen met jullie drieen . Wat zal het een bijzonder ontwaken worden . Probeer zelf wel wat te slapen, al kan ik me voorstellen dat jullie het liefst geen blik meer van zijn gezichtje afwenden. liefs Arno en hanny
  20. Vionne:
    30 november 2012
    Gewoon steeds kippenvel als ik al die mooie en ontroerende verhalen lees..Geniet van alle bijzondere momenten en van elkaar..En knuffelen maar.. Zo ontroerend en bijzonder!