De eerste ontmoeting

28 november 2012 - Quezon City, Filipijnen

's Nachts zeer kort geslapen, om 4:00 allebei wakker. Waarschijnlijk van de spanning en nieuwsgierigheid naar Ken. Om 6:30 aan het ontbijt waar we hoofdzakelijk rijst met warm vlees kregen, vreemd voor ontbijt maar wel lekker. Om 9:30 kwamen Helen en Litho ons halen om naar Gentle Hands te gaan. Eenmaal daar werden we voorgesteldt aan het personeel. Na een korte introductie van de directrice werden wij naar Ken gebracht, en daar kwam hij aangelopen. Geweldig, wat een mooie kerel is het toch. We konden meteen bij hem blijven voor die dag. Na het geven van een speeltje en wat kleuren was het ijs al snel gebroken. Hij zat bij ons op schoot en de andere 20 kinderen om ons heen riepen de hele tijd "mommy, daddy Ken". Lekker samen geluncht, jawel rijst met soep! Maar op zulke momenten eet je alles. Hierna heeft hij met ons nog wat gespeeld en is na een uurtje bij Angelique op schoot in slaap gevallen (als je het over vertrouwen hebt). De directrice stond er van te kijken hoe snel Ken al aan ons begon te wennen en wil morgen al bekijken of hem dan al meekrijgen i.p.v. vrijdag! Geweldig toch!!! In de middag met hem nog even in de speeltuin om de hoek geweest, lekker gelachen, gerend en gegleden. Het speelgoedautotje die hij van ons kreeg liet hij niet meer los. Na een kort afscheid kwamen we afgemat in het hotel aan. Wat een mooie dag!

De WiFi verbinding hier is al dagen stuk, dus foto's probeer ik morgen anders te versturen.

Gr. A en M, morgen misschien A,M en K

1. Inge:
    28 november 2012
    Ik wist het wel!!! Jullie zijn natuurtalenten!! Ahh echt fijn! Geniet ervan en laat m nooit meer los!!

Groetjes inge en kay
  2. Oma rini:
    28 november 2012
    ik ben zo blij voor jullie-
    slaap goed dikke dikke knuffel mam en bo
  3. Mariëlle:
    28 november 2012
    Kippevel!!!. Ik wist het wel....Geweldig!!
    Geniet van elk moment!!!

Groetjes Mariëlle
  4. Ann Vanparijs:
    28 november 2012
    Proficiat, papa en mama !!!
    Heb de hele dag m'n e-mail zitten checken om jullie eerste berichtje van de ontmoeting te lezen.
    Wat ongelooflijk mooi en bevrijdend om te horen hoe voorspoedig de ontmoeting verliep ! Wat zullen jullie intens gelukkig zijn met zo'n prachtige en spontane zoon !
    Ken ligt nu vast al lang te slapen met jullie autootje in bed...hoop dat jullie ook een beetje kunnen bijkomen van deze zeer indrukwekkende dag om gauw te beginnen aan een prachtige nieuwe toekomst samen met Ken (hopelijk morgen al). Nogmaals onze hartelijke gelukwensen !
    Sterre, Stephan & Ann Steins
  5. Nadine:
    28 november 2012
    Z o blij voor jullie, eindelijk na lang wachten mogen jullie ken vast houden en knuffelen. Jullie zijn zo gelukkig.
    En jullie zoon Ken is nu al een knuffelbeer Hahaha.
    Hoop dat jullie hem morgen al mee mogen nemen.
    Groetjes ik w8 al op volgende verhaal
  6. Pia bodelier:
    28 november 2012
    wat geweldig voor jullie!!!!
    zon mooi jongetje
    geniet met volle teugen!
    groetjes pia en guus bodelier
  7. Ineke:
    28 november 2012
    Mooi ! kippenvel ! Duim dat jullie vanaf morgen voor altijd samen zijn.
  8. Stella:
    28 november 2012
    Gelukkig dat alles goed ging tussen jullie drie!! ;)
    Groetjes jullie nichtje :)
  9. Opa en Oma!!:
    28 november 2012
    Wat een mooie ontmoeting!De nooit aflatende moed en geduld eindelijk beloond Wij zijn zo blij!!Nu zullen jullie wel beter slapen,wij trouwens ook.Welterustenxxx Een drieeenheid,Ken,papa,en mama.Liefs,en een knffel voor onze kleinzoonxx
  10. Oma rini:
    hoi angelique en martijn
    het is geweldig nieuws dat julie meschien ken al morgen mee krijgen wij zitten als trotse oma,neef,nicht,tante,oom naar ken te kijken en de trotse ouders natuurlijk '
    gr lars en fam
  11. Jill:
    28 november 2012
    ik zit hier in tranen!!! fantastisch!!
  12. Margy:
    28 november 2012
    Wat geweldig om te lezen, en op de foto's te zien! Ik ben zo ontzettend blij voor jullie! :-D Xxx vanuit Castricum
  13. Margy:
  14. Nance:
    28 november 2012
    super fantastisch geweldig dat t meteen zo goed ging! Had ook niet anders verwacht :)
  15. Dees:
    hey martijn en angelique,
    wat een mooi verhaal om te lezen...
    net voorgelezen aan michel, sjrallie en marga.
    we zijn er stil van en sjrallie en michel gaan ff een pafke doen :)
    jullie zien er goed uit, (alleen die korte broek, bah, hier word het kouder en kouder haha)
    tuurlijk is dat vertrouwen er, net zoals jullie op hem in jullie hart hebben gewacht, heeft hij ook op jullie gewacht.Wat een mooie eenheid om te zien :'))

geniet er heel erg van en heel veel liefs vanaf kantoor op het werk, van Dees, Marga, Anna, Michel en Sjrallie xxxx
  16. Erik:
    28 november 2012
    Hey Mommy and Daddy! Geweldig nieuws. Ben er stil van. Doet goed om dit te lezen. Veel succes en plezier morgen. Slaap lekker zo.
  17. Kirsten:
    28 november 2012
    EUR wat geweldig heb er tranen van gekregen wat mooi dat vertrouwen meteen.Super dat het zo goed gaat liefs kirsten
  18. Jordy:
    28 november 2012
    Wat goed te lezen dat de 1e ontmoeting zo mooi en kloppend was; ontroerend! En super lieve foto's; mooi hoor! xxx
  19. Sanne:
    28 november 2012
    wat prachtig, eindelijk is het zover en super dat het zo goed gaat. dikke kuffel voor jullie allemaal.
  20. Joyce Peeters:
    28 november 2012
    Vandaag is er een nieuw gezinnetje geboren! Super!
    Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon en Ken gefeliciteerd met je geweldige ouders!
    Ik heb er wel vertrouwen in dat jullie morgen met 3 personen in de hotelkamer aankomen.xxx Joyce
  21. Huub en monique:
    29 november 2012
    Prachtignog tien nachtjes slapen dan slaapt ken eindelijk in zijn bedje in landgraaf dat al zo lang staat te wachten. Slaap lekker papa mama en ken
  22. Sylvia:
    30 november 2012
    Wat mooi om zo te zien op de foto's en te lezen! Kippevel...
    Heel veel geluk!!
    Gr. Sylvia (ergo)