Eerste dag samen.

30 november 2012 - Quezon City, Filipijnen

Ken heeft de afgelopen nacht goed geslapen, wij inderdaad wat minder omdat hij tussen ons in lag ;-). Vanmorgen samen in 't restaurant wezen ontbijten, heeft daar met smaak 2 kommetjes rijst met soep gegeten. Ken is nu al aan de sjans met 2 serveersters, wat moet dat worden!! Eenmaal terug op de hotelkamer kregen wij elk spontaan een natte knoepert op de wang, daar doe je het voor!!

In Nederland lijkt winkelen zo eenvoudig en normaal, maar in Manila is dit een grote uitdaging. De straat oversteken is levensgevaarlijk, van elke kant komen auto's, brommertaxi's, vrachtauto's en sjeepneys (legerjeeps omgebouwd tot bussen). Er zal voor de plaatselijke Filipino wel een systeem in zitten, ik zie het in ieder geval niet!! Eenmaal in de supermarkt aangekomen keek Ken zijn ogen uit, klaarblijkelijk nog nooit zoveel eten gezien als vanmiddag. We gaan hem dan maar eens goed verwennen

Tot morgen, Angelique, Martijn én Ken.

1. Evelien:
    30 november 2012
    Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat!
    Een prettige dag en tot morgen.
    Evelien
  2. Manon:
    30 november 2012
    Wat fijn dat het zo goed gaat!!! Geniet er lekker van en verwen hem maar flink! Jullie verdienen dit! Dikke kus Manon
  3. Wies:
    30 november 2012
    Heerlijk om te horen dat het zo goed gaat.
    Ben maar trots op jullie zelf en zeker op dat kostbare bezit, die jullie zoveel geeft.
  4. Oma rini:
    30 november 2012
    hallo jullie drietjes fijn dat het zo goed gaat
    geniet ervan ,pas goed op jullie zelf en op ken
    dikke kus mam en bo
  5. Huub en monique:
    30 november 2012
    Wat leuk om te horen dat het goed gaat kan me voorstellen dat het doodeng is om de straat over te steken. Ga maar lekker zwemmen op het dak. Is iets veiliger. Groetjes tot morgen
  6. Natalie Beckers:
    Hey Hey

eindelijk is het zo ver, jullie hebben jullie welverdiende Wonder in je armen en hou hem maar stevig vast en geniet in volle teugen =).

heel veel plezier met z'n drietjes en kom veilig thuis.

groetjes en een dikke kus en knuffel,

David, Jonna, Kilian, Stefan en Natalie.
  7. Nancy:
    30 november 2012
    Wat fijn dat het zo goed gaat zeg!! Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Heb net de foto's gekeken. Wat een mooie foto's zeg!! Een pracht gezinnetje. Heel erg veel liefde, gezondheid en geluk gewenst voor jullie allen.
  8. Peggy:
    30 november 2012
    fijn om te lezen dat het zo goed gaat. super gewoon.
  9. Pia bodelier:
    30 november 2012
    wat super voor jullie !!!!!!
    en wat boft ken dat jullie zijn ouders mogen worden.
    groetjes pia
  10. Patrick:
    30 november 2012
    Jongens, goed te horen en te zien dat allemaal lekker loopt daar. Geniet er maar van, het is prachtig om te zien, zaterdag zaten jullie nog bij ons op de bank en nu hebben jullie de kleine man al bij jullie, niet te geloven, super.
    Groeten uit de Rector Meussenstraat, Yolanda en Patrick .
  11. Germaine:
    30 november 2012
    Wat mooi om te lezen allemaal!!! Geniet van alles ...nu en wat allemaal nog op jullie pad komt, samen met jullie drietjes!!!
  12. Opa en Oma!!:
    30 november 2012
    Fijn dat alles zo mooi verloopt!Dit moet eèn groot avontuur zijn voorKen.Dit is met recht de wereld ontdekken!Straks ook nog de grote reis naar ons koude kikkerlandje.Veel liefs eneen dikke knuf voor die kleine charmeur!!xxxxxxxx9(O(pa)en(O)ma.
  13. Deddy:
    30 november 2012
    heerlijk he zo'n natte smakkert verheugen jullie al op de volgende spontaane knuffel.
  14. Joyce Peeters:
    30 november 2012
    Fijn dat Ken al zo spontaan reageert en dat hij zo goed geslapen heeft. Hij voelt zich helemaal goed bij jullie dat is duidelijk! Geniet er maar lekker van.xxx Ronald, Joyce en Stella
  15. Ann Vanparijs:
    30 november 2012
    Haha, weet precies hoe jullie daar nu 's nachts met z'n 3-tjes liggen: Ken heerlijk in slaap gevallen tussen jullie in, terwijl jullie maar blijven kijken naar dit prachtige jongetje (en dus zelf haast geen oog dicht doen ;-)
    Dit is intens dankbaar en gelukkiger dan ooit genieten, genieten, genieten !
  16. Nadine:
    30 november 2012
    Eindelijk net zen drieën , jullie hebben er lang genoeg op gewacht. Mooi dat Ken jullie al vertrouw en knuffel Is een teken dat hij zich prettig voelt.
    Ja en over verkeer gesproken, toen ik in Tunisie op vakantie was, was er ook zo een verkeer
  17. Sanne:
    hallo familie,
    wat goed dat zo fijn gaat, prachtige foto's,doe voorzichtig
    en geniet van ieder moment.
    groetjes en 'n dikke kus van ons.
  18. Sanne:
    30 november 2012
    Wat leuk dat hij al zo snel went.Echt lief dat hij het zo goed kan vinden met de serveesrters, die kleine gentleman;)
    Veel plezier met het oversteken van straten, leuk om de dag te vullen.
    xxx sanne

geef maar een hele grote knuffel aan ken!!!!!!
  19. Stella:
    Fijn dat alles goed gaat met jullie en Ken. nog veel plezier samen!!! Xx Stella
  20. Hanny:
    1 december 2012
    Hallo papa en mama,
    wat zal dat een schitterende ervaring zijn geweest vannacht. Lekker met z'n drieen in bed. Pas maar op met die kleine gentlelman, want volgens ons windt die niet alleen de serveersters om de vingers hé papa en mama. ha ha.tot morgen Arno en Hanny
  21. Jo and Helen Rogge:
    1 december 2012
    Love the experience you are having enjoy every moment and cherish them for the rest of your life together. Love Jo and Helen.