Rustig aan.

6 december 2012 - Quezon City, Filipijnen

Vandaag lekker binnen gebleven. Ken heeft de laatste week zoveel nieuwe indrukken opgedaan dat hij deze moeilijk kan plaatsen. Dat liet hij dus duidelijk merken in zijn gedrag gisteren. Maar vandaag was hij weer de oude. Morgen de verplichte bezoekjes aan ICAB en KBF afleggen. Gehoord dat er ook een ander Nederlands koppel bij die bezoekjes zal zijn, zij hebben gisteren hun zoon mogen ophalen. Ken is dan weer blij dat hij zijn overhemdje aan mag.

Beste volgers, tot morgen!

1. Opa en Oma!!:
    6 december 2012
    Fijn dat alles volgens plan verloopt, en dat Ken weer over zijn buitje heen is Al die nieuwe indrukken ook!nu is het echt de uurtjes aftellen .Liefs van ons,en een BIG kiss voorDekleine manxxxxxx
  2. Huub en monique:
    6 december 2012
    Hoi even volhouden en dan op naar landgraaf veel succes met de laatste verplichtingen.hier wordt het kouder en kouder.groetjes en een knuffel voor ken
  3. Joyce Peeters:
    6 december 2012
    Gelukkig hebben jullie geen last van de typhoon want de beelden op tv zijn schrijnend. Wij zijn blij als jullie weer heelhuids in ons kikkerlandje aankomen. De kans is groot dat jullie met sneeuwvlokken ontvangen worden.Succes met de laatste verplichtingen.
    Dikke knuffel! Ronald, Joyce en Stella
  4. Wies:
    6 december 2012
    Ook mama en papa zullen veel indrukken te verwerken hebben. Nog even volhouden en dan begint voor jullie een nieuwe fase van jullie leven samen.
  5. Deddy:
    6 december 2012
    nog een paar dagen dan zijn jullie heerlijk thuis
    in je gewonen doel dat is ook fijn voor Ken maar ook voor jullie
  6. Truus van Hattem:
    6 december 2012
    Nog even jongens, heb een hele fijne thuisreis en tot horens.
  7. Sanne:
    6 december 2012
    Succes morgen , hopelijk verloopt het allemaal vlotjes.
    Dan beginnen jullie al bijna aan de terugreis.
    we zullen lekker warme spullen meebrengen naar Schiphol.
    Dikke kus van ons allemaal
  8. Nance:
    6 december 2012
    Fijn dat t allemaal goed gaat, nog ff en dan weer thuis :) groetjes Pascal en nance
  9. Erik:
    7 december 2012
    Nice "sjoes", nice shirt, nice parents.
    Fijne dag samen, goede reis en tot zondag.
    Groetjes