Nice Sjoes

3 december 2012 - Quezon City, Filipijnen

Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 05:30 ;) Ontbijtje gemaakt voor ons drieën, daarna naar het winkelcentrum waar het lekker koel is. Een uurtje of 2 rondgehangen en voor de laatste 5 dagen inkopen gedaan. Ken is zeer tevreden met z'n nieuwe schoenen, zegt de hele ochtend "nice sjoes"! De andere betekenis van het woord sjoes zal hij nog wel een keer ontdekken :) Bij elke auto die Ken ziet zegt hij car, dat zijn er nogal wat in manilla. Het gaat goed met Ken, begint steeds meer nederlandse woordjes te leren en beter uit te spreken. Morgen een lange rit naar de ambassade, ongeveer anderhalf uur heen en dat in dezelfde stad, 2 wijken verderop.

Gr. Van fam. Peeters

1. Huub en monique:
    3 december 2012
    Leuke foto's heel veel sterkte morgen op de ambasade komt helemaal goed.wij gaan dadelijk milo halen. Ben benieuwd.
  2. Oma rini:
    3 december 2012
    leuke fotos veel sucses morgen op de ambasade en hopelijk niet te lang wachten voor jullie,koelte kun je hier ook na zondag verwachten.
    het sneeuwt alweer gelukkig natte sneeuw.
    dikke kus alle drie van oma mam en bo.
  3. Jo and Helen Rogge:
    3 december 2012
    Boys are easy to please fill their stomachs and give them toys and love and all will fall in place.
    Take care and good luck at the Ambassy.
  4. Fam Heuts:
    3 december 2012
    Hahaha lekker uitslapen!! Wen er maar aan.
  5. Joyce Peeters:
    3 december 2012
    Gelukkig is Ken blij met zijn nieuwe schoenen want met kroks krijgt hij het in Nederland veel te koud.
    Succes bij de ambassade morgen.
    Groetjes, Ronald,Joyce en Stella
  6. Gertie:
    3 december 2012
    We willen de nice sjoes zien.
    Nog een mooie tijd op de Filipijnen.
  7. Sanne:
    3 december 2012
    Geniet nog maar even van zon en zwembad, hier is de winter
    begonnen. Jullie zullen je ogen uitkijken bij zo'n lange rit
    door de stad .
    Wij wensen veel succes bij de ambassade, heb geduld als het
    allemaal wat langzamer gaat als in Nederland.
    Neem wat lekkers mee voor Ken mee.
    Dikke kus van ons allemaal.