Geen last van typhoon

5 december 2012 - Quezon City, Filipijnen

Vandaag weinig te melden. Ken had vandaag een moeilijk dagje, peuterkuren. Eenkennig en probeerde ons uit. In de avond trok dit enigzins bij.

We hebben geen last van typhoon Bopha die nu het oosten heeft geraakt, 200 doden en in de 60000 die op de vlucht zijn geslagen. Dan bedenk je je wel eens hoe goed wij het in Nederland hebben!

1. Huub en monique:
    5 december 2012
    Peuter kuren gaan weer over moet je maar denken.leuk hem net gezien te hebben via skype en hoe hij op doggy milo reageerde.dikke knuffel van ons en een poot van milo
  2. Petra:
    5 december 2012
    Hoorde idd van de storm gelukkig dat jullie veilig zijn niet lullig bedoeld voor de mensen die Fam. Verloren heeft natuurlijk!ja peuterkuren hihi best lastig spreek uit ervaring!komt goed,groetjes pe
  3. Opa en Oma!!:
    5 december 2012
    Ja wat een contrast!Aande andere kant van het land is de hel los ,enjullie samen een stukje hemel! Kom maar snel naar huis met dekleine(grote)schat!!Knuffelsxxx
  4. Oma rini:
    5 december 2012
    hallo jullie drie hier heeft de hele dag internet eruit gelegen
    nu kan ik gelukkig een berichtje sturen . geef ken maar veel liefde dan gaat het eenkennige wel over. en uitproberen is normaal, gelukkig alles goed bij jullie maar het is nu zo zondag.
    liefs mam en eenkuffel voor jullie ook van bo.
  5. Ann Vanparijs:
    5 december 2012
    Blij dat jullie ongedeerd zijn ! Geniet nog zoveel mogelijk van het prachtige land van jullie zoon ! Alvast een heel voorspoedige terugreis (en een fijne tussenlanding in Taipeh ;-)
  6. Evelien:
    5 december 2012
    Gelukkig is alles goed bij jullie. Hier is het een witte pakjes avond geworden.Dus die stoere jas voor Ken komt helemaal van pas als jullie terug zijn. succes met de peuter kuren.... Groetjes Evelien.
  7. Hanny:
    5 december 2012
    gelukkig dat jullie geen last van de thyfoon gehad hebben. peuterkuren hebben alle kinderen , met veel liefde en aandacht komt dat helemaal goed. geniet nog even van het mooie land en een n fijne veilige terugreis. Tot gauw. Arno en Hanny
  8. Jo and Helen Rogge:
    5 december 2012
    Greetings from Parry Sound Canada and enjoy the rest of your stay. Have a good Sinterklaas evening.
  9. Truus van Hattem:
    6 december 2012
    De laatste loodjes, nog even en dan zijn jullie thuis, dan gaat de eenkennigheid er gauw van af