laatste dag in Manila

7 december 2012 - Quezon City, Filipijnen

Vandaag bezoekjes gebracht aan ICAB (organisatie die ons gematched hebben met Ken) en KBF (de contactorganisatie die de formaliteiten en organisatie van de adoptie geregeld hebben). Een Fries gezin die tevens een zoontje geadopteerd hebben 2 dagen geleden waren ook mee. Leuk om ervaringen uit te delen en elkaar van advies te voorzien. Ken was tijdens de bezoekjes zeer stil, wat hij normaal bij ons niet is. Eenmaal weer in het hotel was hij weer de oude.

Morgenavond om 20:50 vertrek onze vlucht via Taipei naar Amsterdam. Om 15:00 worden wij al gehaald i.v.m de formaliteiten bij de immigration op de luchthaven.

Beste volgers, dit is ons laatste bericht vanuit Manila. Bedankt voor jullie lieve, aardige en steunende berichtjes.

Tot in Nederland!!! Angelique, Martijn én KEN!

1. Ineke:
    7 december 2012
    Goede reis, en welkom thuis !
  2. Huub en monique:
    7 december 2012
    We wensen jullie een hele goede terugreis ken kan meteen zijn eerste sneeuw zien het sneeuwt al de hele dag en komende nacht kan het flink gaan vriezen. Tot gauw.
  3. Ronald Peeters:
    7 december 2012
    De laatste loodjes...nog ff en Ken kan (klinkt leuk) meteen kennismaken met het fenomeen sneeuw :-) We wensen jullie een goede en behouden terugreis en tot zondag!!! Grz. Joyce, Stella en "de kaluh".
  4. Oma rini:
    7 december 2012
    nog een nachtje slapen dan kunnen jullie naar huis met ken
    dan komt er rust in dat kleine bolletje van ken
    goede vlucht terug en tot zondag
    kus mam en bo
  5. Marja kerkvliet:
    7 december 2012
    Een heel goede reis toegewenst en welkom terug in Nederland!!!
  6. Opa en Oma!!:
    7 december 2012
    Nog even ,en dan samen naar huis metKen.Winterwonderland lijkt het wel hier,net een sprookje,met Ken in de hoofdrol! Een heel veilige vlucht entot zondag.Liefs van pap en mamxxx
  7. Kirsten:
    7 december 2012
    Een hele goede terugreis, en wat geweldig om jullie te mogen volgen.
  8. Dees:
    7 december 2012
    veel succes met de terug reis :) doe warme dikke kleding aan, hier ligt sneeuw :( geniet van jullie 3tjes thuis en tot gauw :)
  9. Nance:
    7 december 2012
    Goede terugreis welkom in ons besneeuwde landje doe jullie maar dik aankleden! kan ken meteen de sneeuw zien geweldig!!! bedankt dat we dit hebben mogen volgen!! Hele leuke foto's kan niet wachten om t kereltje in het echt te zien!!! Hihi tot gauw groetjes Pascal en nance
  10. Peggy:
    7 december 2012
    geweldig om al deze verhalen te hebben kunnen lezen. zo ver weg en toch ook weer dichtbij. vooral voor jullie familie super. gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie snel weer thuis .een hele fijne en voorspoedige terugreis.
  11. Jo and Helen Rogge:
    7 december 2012
    Have a safe trip home and Take care.
  12. Alicia:
    7 december 2012
    Een goede terugreis toegewenst.
    Ben blij dat het allemaal goed is gegaan met jullie.

Groetjes,

Alicia
  13. Conny:
    7 december 2012
    Een goede reis toegewenst,wat zal Ken zich verbazen eerst de vliegreis en dan als hij in Nederland de sneeuw ziet en de kou voelt, doe hem maar lekker warm inpakken!Wat een hoop nieuwe ervaringen voor zo'n klein mannetje!
  14. Deddy:
    7 december 2012
    Goede reis terug en fijne thuiskomst voor jullie drietjes
  15. Chantal:
    7 december 2012
    ik ken jij niet persoonlijk maar zie bij vrienden telkens jullie blogs voorbij komen .
    wens jullie veel succes in nederland
  16. Josee:
    7 december 2012
    Een hele goede reis gewenst. Op naar jullie mooiste kerstmis ooit! (Het is al wit hier!)
  17. Nadine:
    7 december 2012
    Goede reis terug en hoop dat Ken het leuk vind in het vliegtuig
  18. Sanne:
    hallo lieve familie,
    wij wensen jullie een goede reis, rustig aan en tot zondag
    op Schiphol.
    dikke kus van ons allen.
  19. Phil:
    7 december 2012
    hallo papa en mama en KEN :)

ik wens jullie een hele fijne vlucht terug naar huis! en tot snel om de "kleine" man te bewonderen!!

liefs
  20. Sanne:
    hey,
    het ziet er echt mega gezellig uit.
    nu nog even gezellig in het vliegtuig, veel succes.
    geef ken nog een mega knuffel van mij, tot snel.
    xxx sanne
  21. Ann Vanparijs:
    Dag Angelique en Martijn, lieve Ken,

jullie hebben er de laatste dagen zeker al een beetje naar uitgekeken om naar Nl. te vliegen, maar nu is het dan zover.
    Als jullie opstijgen en boven Manila vliegen, is het ongetwijfeld even slikken...het verlaten van Ken's geboorteland.
    We wensen jullie een heel warm welkom op Schiphol (daar kan die winterkou toch niet tegenop ;-) en daarna is het nog even een vervelend lange terugreis naar Limburg. Dat moment dat je thuis aankomt en dan met z'n drieen door de voordeur loopt, is ook onvergetelijk. GENIET ervan !
  22. Bianca Arnold:
    Een goede terug reis en welkom met jullie 3tjes in het Hollandse land Xxx
  23. Henk en kelly:
    Lieve martijn en angelique,
    Fijn dat alles zo goed is gegaan met jullie en dat jullie met ken naar huis komen :)

We wensen jullie een goede terugreis en tot gauw!
    Veel liefs x kelly en henk
  24. Chantal Sangen:
    Een mooie reis terug en welkom thuis jullie 3tjes
    dikke xxx
  25. Wilna Janssen:
    8 december 2012
    Eindelijk naar huis, dan komt er wat structuur in het leventje van jullie alle drie. Veilige terugreis, en veel geluk samen voor de toekomst. Het was leuk om jullie blogs te lezen en jullie zo te kunnen voelen. Tot in Landgraaf, groetjes Wilna
  26. Vionne:
    9 december 2012
    Welkom terug in Nederland..Een hele goede en veilige terugreis..Dank jullie wel dat jullie deze mooie en bijzondere reisverhalen wilden delen! Het waren echt wel kippenvel momenten..! Straks lekkere thuis in Nederland waar jullie nog heel veel mooie en bijzondere momenten gaan beleven met Ken..Het gevoel als jullie thuiskomen, de kennismaking met de familie, de sneeuw die Ken de eerste keer ziet..de feestdagen..Geniet van alle mooie dingen met jullie 3tjes!. Heel veel liefs van Vionne, Jw en Gioia
  27. Margot Bloemen:
    9 december 2012
    Wens je een jullie een heel goede vlucht naar Nederland samen met jullie grote droom: Ken!
    Straks samen jullie 1e Kerstfeest vieren.

Maggy en May en Kelly Bloemen