Leuke dag

1 december 2012 - Quezon City, Filipijnen

Vanmorgen zijn eerste boterham met jam gegeten, 3 x daags rijst of noedels lijkt ons een beetje te veel van het goede. In Nederland maar eens vlees en kaas ontdekken, hebben ze hier in ieder geval nog nooit van gehoord. Na het ontbijt hebben we het overdekte winkelcentrum eens bezocht waar wij een paar nieuwe schoenen hebben gekocht. Zijn huidige schoenen zijn spiderman-crocks, heeft er veel moeite mee om ze uit te doen, een van zijn weinige spulletjes die hij meegekregen heeft vanuit het kindertehuis waaraan hij gehecht is. Begrijpelijk! Hij is in ieder geval blij met nieuwe schoenen en pet. Sinds gisteren zegt hij al pappa en mamma en dierennamen. Helemaal trots zijn wij :).

1. Opa en Oma!!:
    1 december 2012
    Voor de eerste keer zijn lach gezien!Wat moeten jullie gelukkig zijn dat het al zo vertrouwd raakt .En uit Ken zijn eigen mondje te horen,pappa en mamma!!Wat een mooie kirkjes,ik bedoel, kiekjes.Blij dat wedit allemaal kunnen volgen.Heel veel liefs vanons eneen knuf voor onze kleinzoonxxxxTot morgen!!
  2. Pia bodelier:
    helemaal geweldig
    wat super om dit allemaal te mogen volgen
    groetjes pia
  3. Oma rini:
    1 december 2012
    wat is het toch een schat fijn dat jullie nu de rust hebben
    om aan elkaar te wennen
    ook de groeten van jo vis en riet sijben
    knuffel voor julle van mam en bo
  4. Sanne:
    1 december 2012
    echt super leuke foto's, het zalwel weer een werk zijn geweest om de straat over te steken naar het winkelcentrum. gelukkig gaat alles goed en went hij snel, nog heel veel plezier
    xxx sanne
  5. Erik:
    1 december 2012
    Erg leuk om te horen. Ik ben blij dat het allemaal zo goed gaat. Jullie dag kan niet meer stuk zo te horen. Geniet er maar van.
  6. Nadine:
    1 december 2012
    Leuk dat hij al papa en mama zegt, dan voelt hij zich wel veilig en geborgen bij jullie.
    Apen trots op zijn nieuwe schoenen.
    Hoop dat de terug reis leuk voor en hij geen last heeft van zijn oortjes
  7. Peggy:
    1 december 2012
    super om al deze goede berichten te lezen.
  8. Evelien:
    1 december 2012
    Wij hebben vanmiddag sinterklaas gevierd op de Dormig, maar wat een kado wat Ken jullie gegeven heeft vandaag zeg!! Daar gaat niets boven. Het is jullie zo gegunt! Geniet ervan.
    Maud en Ilse zijn iedere dag weer benieuwd naar de nieuwe foto's van Ken.
    Groetjes Van ons. Tot snel.
  9. Huub en monique:
    1 december 2012
    Leuk dat ken al nederlandse woordjes begint te praten en dat het zo goed gaat tot morgen
  10. Ann Vanparijs:
    1 december 2012
    Geweldig om te lezen en te zien dat jullie het alle drie goed maken ! Die lach en die eerste Nederlandse woordjes....dan smelt je helemaal toch... Jullie zullen nog versteld staan hoe snel Ken onze taal onder de knie krijgt !
    Heel graag tot morgen weer.
  11. Sandra, Léon en Luuk Souren:
    1 december 2012
    Wauw, geweldig om te lezen dat het zo goed gaat! Geniet nog van jullie dagen samen daar en dan echt naar huis... Trek hem maar warm aan, want hier wordt het winter.
    Groetjes,
    Familie Souren
  12. Dees:
    1 december 2012
    wat een knapperd, hij lijkt dan ook wel op zijn PAPA EN MAMA ;) jongens wat leuk om dit te mogen volgen, iedere dag kijk ik gespannen of er nieuws is van de fam peeters, wat leuk en bijzonder is het dan om te lezen dat het allemaal van een leien dakje lijkt te gaan.Voor ons al heel speciaal, om mama en papa te horen, maar hoe moeten jullie zich wel niet voelen :')) Geniet van jullie geweldige ventje en ot morn :))
  13. Truus van Hattem:
    2 december 2012
    in one word, Great. tot de volgende dag
  14. Jo and Helen Rogge:
    2 december 2012
    Loving the stories about the three of you.
    Looks like he has gotten use to his parents very fast.
    He is a lucky boy and we know you will love him.