Peutergedrag

2 december 2012 - Quezon City, Filipijnen

Ken had vandaag een moeilijke dag. Zei overal nee op of knikte nee. Zal wel peutergedrag zijn. Hebben het de hele dag rustig aan gedaan, gespeeld, gehangen, tv gekeken, geslapen. Buiten regende het, hier wordt het dan een natte kleffe bende met 32 graden. Ken wilde vanmiddag niet gaan slapen, hele grote tranen. Hij sliep pas om 13:30 na een uur troosten en proberen. Samen werden wij om 16:30 weer wakker ;)

Gr. Ken, ina (Angelique) en kuya (martijn)

1. Oma rini:
    2 december 2012
    hallo met mam dit hoort er ook bij
    valt ook niet mee voor zo,n klein manneke
    troost hem maar en geef hem een dikke kus van oma.
    hier is de eerste natte sneeuw gevallen.
    nog een paar spannende dagen en jullie kunnen met zij drieen naar huis liefs mam en bo
  2. Manon:
    2 december 2012
    Hey het hoort er idd allemaal bij, dus troost je.. we hebben er allemaal last van (gehad)! En daarna een paar uur samen slapen is ook altijd lekker!!
    kus manon
  3. Opa en Oma!!:
    2 december 2012
    De traantjes aangepast aan het weer!Despanning komt er nu ook een beetje uit misschien.Nog een weekje,dan zijn jullie thuis!!!Wwat zal Ken alles mooi vinden.In gedachte steeds bij jullie 3.Liefs,en een troostpakkerd voor de kleine manxxx
  4. Jo and Helen Rogge:
    2 december 2012
    A lot of changes and emotions for Ken and you two.
    You know what you are dealing with but he does not fully understand.
    Give him our Love.
  5. Huub en monique:
    2 december 2012
    Heel veel knuffels en sterkte hij begrijpt het allemaal nog niet zo goed.maar het komt zeker goed.
  6. Susan:
    2 december 2012
    weet je, daar moet je blij mee zijn, hij volet zich veilig als hij die kant laat zien, begint te hechten

heeeeeeeeeeeeeeel goed teken xxx
  7. Joyce Peeters:
    2 december 2012
    Het is ook moeilijk als je 2 jaar bent en je kunt je nog niet zo goed uitdrukken hoe je, je voelt. Want er gebeurd toch best wel veel. Dikke knuffel voor jullie alle drie.
    Ronald, Joyce en Stella
  8. Jordy:
    2 december 2012
    wilde even laten weten dat we aan jullie denken. geef elkaar en Ken maar een dikke knuffel; straks zijn jullie lekker thuis en dan is alles wat regelmatiger en makkelijker lijkt mij en dan zal het ook snel wennen allemaal; het is idd niet zomaar iets voor de kleine maar ook voor jullie zal het soms even zoeken zijn... (heel normaal hoor) :-) xxx en liefs van ons
  9. Dees:
    2 december 2012
    IK BEN 2 EN IK ZEG NEE :)
    tuurlijk heeft het ventje het nodige meegemaakt de afgelopen dagen en jullie ook en dat voelt hij aan. Nadat hij in zijn korte leventje de aandacht altijd heeft moeten delen, is dit natuurlijk wel erg vreemd, 2 mensen die er voor hem zijn en onvoorwaardelijk van hem houden.Hij hoeft niet een concureren voor aandacht.Was zig liebt .... Dus uit hij dat om lekker dwars te doen.Heel begrijpelijk.En hij moet ook nog zoveel ontdekken op dit moment...
    Jullie kunnen dit wel aan... :) welkom in de wereld van de papa's en mama's ;-))
    heel veel liefs xxx van dees en co

heel veel liefs xxx dees
  10. Wilna Janssen:
    2 december 2012
    Nee zeggen is in deze periode van zijn leven heel normaal, is heel herkenbaar. Mijn kleindochter van twee, kan er ook wat van. Dus geen zorgen het hoort er allemaal bij, fase van zijn leven, en daarbij heel wat veranderingen. Komt goed, groetjes.
  11. Deddy:
    2 december 2012
    was het moeilijk vandaag het is niet fijn als je niet weet wat in dat hoofdje omgaat maar julie doen het fantastisch
  12. Truus van Hattem:
    2 december 2012
    Dat komt wel goed jongens, even wennen voor allemaal , een dikke knuffel helpt altijd voor alle drie. liefs Truus en Nick