Welkom op de adoptiereisblog voor Ken!

1 oktober 2012 - Manila, Filipijnen

Hoi,

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze adoptiereis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Groetjes,

Angelique en Martijn

1. Kelly en henk:
    1 oktober 2012
    Ken, jou lieve ouders wachten op jou! Dus laat hun niet te lang meer wachten, want hun willen jou al hun liefde geven :)

Lieve groetjes,
    Kelly en henk
  2. Susan:
    2 oktober 2012
    Heel veel succes papa en mama van Ken. Bijna, bijna, als jullie fans al niet kunnen wachten....onvoorstelbaar hoe jullie je dan moeten voelen. Dat het laatste loodje snel mag gaan en niet al te zwaar is.

liefs Suus
  3. Adele:
    2 oktober 2012
    Hoi Martijn en Angelique, hopelijk kunnen jullie nu snel Ken gaan ophalen veel succes!!!!!
  4. Dees:
    2 oktober 2012
    heel veel sterkte met de laatste loodjes.
    we gaan duimen dat jullie heel snel met zijn 3tjes zijn
    liefs dees en co
  5. Margot Bloemen:
    Hallo Ken en papa en mama van Ken,

Vol spanning wachten heel veel mensen in Nederland op jouw komst! We wensen je een heel goede toekomst toe!

Margot Bloemen
  6. Petra:
    Ben benieuwd! Liefs pe
  7. Oma rini:
    2 oktober 2012
    hallo ken je papa en mama kunnen je hopelijk gauw
    komen halen .
    dikke kus oma rini
  8. Deddy:
    en nu nog de datum
  9. Opa en Oma!!:
    7 oktober 2012
    Lieve Ken'',een dikke knuffel van opa en oma!Hopelijk snel in het echt .Nog eventjes!xx
  10. Wilna Janssen:
    18 oktober 2012
    Weten jullie al wat meer? Is de datum nu bekend? Wat duurt wachten lang......
  11. Ineke:
    19 november 2012
    Hoi angelique en Martijn, eindelijk is het dan zo ver, na lang wachten kunnen jullie ken gaan halen. Heel veel geluk samen.