Afreis plannen

12 november 2012 - Landgraaf, Nederland

HET IS ZOVER!!!

Wij kunnen onze reis gaan plannen om Ken te gaan halen. De afreisdatum zal rond de 26ste deze maand plaatsvinden en komen wij met z'n drieën terug rond de 8ste December.

Vanmiddag een optie genomen op de vluchten, i.v.m. het goedkeuren van ons reisschema door de instanties in Manila. Hopelijk een dezer dagen meer nieuws.

Groetjes, Angelique en Martijn

1. Bianca Arnold:
    Geweldig Nieuws
  2. Manon:
    12 november 2012
    Wat een geweldig nieuws!!! Nu wordt het voor jullie ook echt een geweldige kerst... geniet ervan!!!
    Dikke kus van ons viertjes...!

ps dan moeten jullie wel echt het hekje komen halen.. ze zijn al van de muur af!!!!
  3. Erik:
    Wat goed zeg! Eindelijk!
    Nu samen kerst en 3 verjaardagen vieren!
    Wat een feest!!!
  4. Pamela:
    Hey Martijn en Angelique,

wat een goed nieuws voor jullie.
    Eindelijk is het zover!
    Geniet van jullie reis en ik ga jullie zeker volgen!

X Pamela.
  5. Ann Vanparijs:
    Beste Angelique en Martijn,

wat een verlossend bericht !!! Eindelijk mogen jullie Ken bijna in de armen sluiten en wordt Ken aan jullie warme armen en hart toevertrouwd. Het is jullie zo van harte gegund na al die jaren van verlangen, hoop en twijfels en vooral eindeloos wachten.
    Ik krijg er echt kippevel van dat het nu echt zo ver is, want ik weet precies hoe dat (nog steeds zo onwerkelijk) voelt. Maar het is echt zo: jullie krijgen een zoontje !!
    Probeer, ondanks enige stress en drukte de komende 2 weken, vooral van die voorbereidingsmomenten samen te genieten !
    Tot gauw,
    Ann en co
  6. Oma rini:
    12 november 2012
    wat een feest vandaag eindelijk knuffel voor jullie
  7. Kay van der Mierden:
    12 november 2012
    Eindelijk! :) Super om te horen! Reisblog staat bij deze tussen m'n favorieten ;)
  8. Dees:
    12 november 2012
    :"")))) geweldig nieuws, ik ben er zelf al helemaal van onderste boven, laat staan hoe jullie zich nu voelen...Super, wat krijgen jullie een geweldig kerstfeest :)))))
  9. Opa en Oma!!:
    12 november 2012
    Eindelijk samen kerstfeest vieren,vandaag is het een dag met een gouden randje !!xxx
  10. Deddy:
    12 november 2012
    Geweldig kreeg kippevel toen mam het vertelde zo lang gewacht en eindelijk de reis plannen
    geniet er van liefs deddy
  11. Anjes:
    12 november 2012
    Machtig Prachtig...ik zal jullie met heel veel plezier gaan volgen!
    Een hele fijne reis. Gr Anjes
  12. Vionne:
    12 november 2012
    Super geweldig nieuws..Kreeg kippenvel toen ik het las.
    Het wordt jullie meest bijzondere kerst ooit! Heeeyyyyy..!
    En eindelijk na zoveel jaren mogen jullie nu heel snel jullie zoon in jullie armen sluiten! Schitterend gewoon!
  13. Susan:
    12 november 2012
    wooooooooooooooooooooooowwww wat ben ik blij voor jullie, kippevel!!!!! Fijn dat je vanmorgen even het blijde nieuws kwam vertellen. eindelijk

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  14. Evelien:
    Hey Angelique en Martijn,

Fantastisch nieuws! Eindelijk wordt het lange wachten beloond. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Wij kijken uit naar jullie volgend bericht. Groetjes Evelien & fam.

ps. Heeft oma die "mijn 1e Kerst"-bal toch niet voor niets gekocht.
  15. Ivonne:
    12 november 2012
    Heey jullie , gefeliciteerd .
    ik ga jullie zeker volgen,
    Groetjes Ivonne
  16. Jenny:
    12 november 2012
    He van harte eindelijk is het zover
  17. Hannie gommans:
    12 november 2012
    Ik ben zo blij voor jullie, nu wordt eindelijk het lange wachten beloond....
  18. Huub en monique:
    Geweldig wordt 2012 ondanks alles toch nog fantastisch