Klaar voor vertrek

23 november 2012 - Landgraaf, Nederland

Hallo allemaal,

Vandaag allebei de laatste werkdag gehad, lieve collega's bedankt voor jullie succeswensen!!! Dit weekend de laatste voorbereidingen treffen, onwerkelijk allemaal. A.s. maandag vertrek vanaf Schiphol om 20:45 en landen dinsdag rond 19:30 in Manilla plaatselijke tijd.

Nog even met 2, binnenkort met 3!

Groetjes, Martijn en Angelique

1. Inge:
    Spannend!!!!!!!!!!!!!
  2. Manon:
    Eindelijk!!! Geniet ervan, jullie hebben het verdient!! Xxx BLIM
  3. Ineke:
    23 november 2012
    Ik wens jullie alvast een hele goede reis, en heel gezond en met zijn drietjes weer thuis !
  4. Ann Vanparijs:
    23 november 2012
    In gedachten hele tijd bij jullie en zoooo uitkijkend naar dat eerste gezinskiekje ! Beleven zelf precies weer die zo ontzettend ontroerende en indrukwekkende momenten mee !
  5. Pia bodelier:
    23 november 2012
    wens jullie een hele goeie reis.
    geniet er met volle teugen van!!!!!!!
  6. Jenny:
    23 november 2012
    T kump toch allmoal good he
  7. Bianca Arnold:
    Wens jullie een goede reis !!! Geniet ervan
  8. Peggy:
    23 november 2012
    goede reis en gezond en veilig met z'n drietjes weer thuis, eindelijk na al dat wachten gaat het nu gebeuren.
  9. Germaine:
    23 november 2012
    Wij wensen jullie een goede reis met z'n tweetjes!!! En heel veel succes!!! Hopelijk kunnen jullie snel genieten van jullie mannetje!!!
  10. Huub en monique:
    23 november 2012
    We zien jullie nog voor maandag maar toch alvast goede reis groetjes huub en monique.
  11. Truus van Hattem:
    23 november 2012
    Good luck you guys, we are looking forward to the first pictures of the three of you.
  12. Cecile:
    23 november 2012
    He jullie beide een hele goede reis , nog even en dan zijn jullie eindelijk met zijn drietjes. Geniet ervan jullie verdienen het.

Groetjes cecile
  13. Dees:
    23 november 2012
    oooooohhhhh was ik maar een vlieg in jullie koffer, ik gun het jullie zóóóóóó van harte..........ik en marc, ava en lora (zij vragen ook hoe het met jullie gaat en zeggen dan wel leuk Ken ook peeters met de achternaam heet haha) zullen aan jullie denken :'))))) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll veel plezier op jullie levens reis, xxxxxxx en knuffels van deesje en co
  14. Vionne:
    23 november 2012
    Nog heel even met jullie tweetjes..en dan Eindelijk met jullie 3tjes..Zo super en bijzonder voor jullie! En geniet van het o zo bijzondere moment als jullie jullie zoon in de armen nemen..Zoo spannend! Leef met jullie mee..Een hele goede reis en gezond thuis met jullie 3tjes! Liefs Vionne
  15. Susan:
    24 november 2012
    kippevel, telkens weer.
    laatste dagen samen, volop in spanning, wat moeten jullie verliefd zijn, verliefd op elkaar en op die kleine man die wacht,en jullie die nog meer dan hem wachten. beleef het intens, leg het vast in jullie hoofd en hart, en voor ons jullie fans op foto, zodat we een beetje kunnen meegluren meegenieten. moet denken aan onze gesprekken Martijn, jaren geleden... en nu.....nu dan toch. heel veel liefs Suusxxx
  16. Conny:
    24 november 2012
    Eindelijk is het zover, geniet ervan!
  17. Deddy:
    25 november 2012
    hallo angelique en martijn ik wens jullie een goede reis morgen en tot snel met jullie drietjes ik denk aan jullie
  18. Mark:
    25 november 2012