Ken! Here we come!

26 november 2012 - Landgraaf, Nederland

Vandaag is het dan zo ver!!!

Alles ingepakt en gecheckt, gedubbelcheckt en getriplecheckt!!!

Meer nieuws vanuit Manila.

Ken! Here we come!

1. Pamela de Vos:
    Hoi Martijn en Angelique,

fijne vliegreis en veel plezier in Manilla.
    Geniet lekker van jullie zoontje!
    Ik volg jullie op de voet!
    Gr. Pamela.
  2. Manon:
    26 november 2012
    Goede reis vandaag en geniet!!! Nog even en jullie zijn compleet! xx
  3. Ivonne:
    Hoi Martijn en Angelique ,

Een fijne reis , en Martijn , is een lange vlucht maar komt wel goed , denk maar aan dat kleine manneke dan valt je vliegangst misschien wel mee

Groetjes Ivonne
  4. Wies:
    26 november 2012
    Een fijne reis en dat jullie Ken snel in jullie armen mogen sluiten
  5. Deddy:
    26 november 2012
    rustige reis en op naar ken
  6. Oma rini:
    26 november 2012
    heel veel liefs voor jullie en een goede reis
    knuffel oma rini
  7. Lisa:
    Fijne reis!!!!!!!!!!!!! Ik volg jullie! Groetjes
  8. Mariëlle:
    Angelique en Martijn,
    Een hele fijne reis gewenst!!! Na lang wachten komt jullie droom eindelijk uit!!! Ik verheug me nu al op de eerste foto's van jullie drietjes samen
    We blijven jullie volgen.

Heel veel groetjes Alain Mariëlle Sanne en Lieke xxx
  9. Huub en monique:
    Goede reis
  10. Joyce Peeters:
    27 november 2012
    Vandaag is de grote dag! Jullie gaan elkaar voor het eerst ontmoeten. Wij zijn in gedachten bij jullie.
    Ronald, Joyce en Stella
  11. Evelien:
    27 november 2012
    He hallo wereldreizigers.Zijn jullie goed aangekomen? zeg Martijn wat lees ik....vliegangst Je moet wel op de terugreis het goede voorbeeld geven he!!Als stoere papa zijnde! Voorzichtig daar in Manila en nu nog maar een paar uurtjes en dan.....mogen jullie je kanjer eindelijk!!!!in de armen sluiten Geniet van alles. We volgen jullie met veel spanning. groetjes Mark, Evelien,Maud en Ilse.
  12. Opa en Oma!!:
    27 november 2012
    Geen zee te diep.Geen berg te hoog!! In gedachten zo verbonden.xxx
  13. Joyce Peeters:
    27 november 2012
    Ik was mijn in enthousiasme veel te vroeg met mijn reactie maar fijn te weten dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet morgen van de grote dag! Ik hoop dat jullie een goede nachtrust hebben na deze lange reis en met alle bijbehorende spanning!
    Wij denken aan jullie!
  14. Josee:
    27 november 2012
    Zit hier met kippenvel en tranen te bedenken wat er nu allemaal met jullie gebeurt! Na al die jaren nu eindelijk dan toch! ...ik hou van een happy ending :-)
    Een fantastische tijd daar gewenst en hoop jullie snel als een echt gezin terug te zien. Liefs!!